2 minggu di Kompleks Kraf

Salam semua,terlewat skit aku nak update korang semua sebenarye tak ada apa apa pun cuma aku nak bagitau korang semua yang aku ada assignment selama 2 minggu di Pusat Kraftangan jalan Conlay bermula dari 24 Feb sampai la 8 mac nih.Rasanye semua dah tau kot apa yang ada kat situ,kalau yang dah tau tak pe la yang belum tau lagi ok aku update korang semua,sebenarnye ada Hari Kraf Kebangsaan kali ke 8 2010 yang berlangsung di Kraftangan Jalan Conlay dari 10 pagi hingga 8 malam yang tuh untuk hari Isnin – Khamis dan Ahad kalau Jumaat dan Sabtu sampai pukul 10 malam, dalam TV pun ade kot iklan iklan diaorang, dan sape sape yang perasan la kat mana mana pun diaorang ade gantung bunting sekitar area Klang Valley nih dan aku pulak diberi assignment dari Kraf untuk cover diaorang punya event event yang ada kat situ.Alhamdulillah rezeki aku bertambah lagi..aminnn..So aku pun tak nak cite panjang panjang,apa kata korang datang je kat Kraftangan tuh boleh la korang beli batik ke ape ke dan yang paling penting  leh jumpa aku skali kat situ kita pegi minum minum aku belanja air..hehehe..so apa lagi jom pi kraf  ‘Macam macam adaaa’..peacee

@ Kraftangan Jalan Conlay, KL – 24 Feb – 8 Mac 10

Dean Ismail
Principal Photographer
danialhaikal Photography
Tel : +6013 2067036 / +6019 380 1839

Email : danialhaikal.fotography@yahoo.com

dean.ismail@danialhaikalphotography.com

0 Responses to “2 minggu di Kompleks Kraf”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

