Solemnization Of Azza & Afendi

@ Jalan Kuching, KL– 13 Feb 10

Azza dan Afendi..apa yang boleh aku cakap,diaorg nih sporting giler,memanjang senyum je kot tak kira la kat mana pun time bernikah,tgh panas,tgh berjalan jalan semuanya senyum,masuk toilet je yang aku tak tau,silap2 senyum gak kot..hehehe..gurau je kot azza afendi..Memang best korang nih,suka aku bila keje dengan korang berdua,senang keje aku tak payah nak suruh senyum pun dah senyum.Yang paling best skali time kiteorang nak pegi outdoor,time tuh memang panas giler kot ye la skang nih kan musim panas macam mana pun redah kan je..First location yg kiteorang tuju ialah kat kawasan semak,penuh lalang lalang tapi tak ada la sampai semak giler giler yang ada ular bersepah sepah,kalau mcm tuh aku la orang yang pertama yang tak akan pergi kat situ,lalang lalang baru tebas kot..tapi boleh lagi di kategorikan semak gak la.kat situ la mula aku snap gambar diaorg yang tengah tengah panas giler tuh,time tuh pukul 4.45 kot tak silap aku,tapi dia punye panas mcm pukul 1 tgh hari.Macam mana pun dengan sporting dan slumber nyer diaorang nih,diaorang pun layan kan je kat tengah2 panas tuh termasuk la dengan aku skali.Pening jap la aku time tuh,panas kot..tengok screen kamera pun nampak gelap je,silap2 leh pengsan..hahahaha..pastuh baru la kiteorang pegi kat tempat yang redup which is flat2 kosong..dekat situ la aku suruh Afendi nih melompat,mula mula malu,last2 melompat gak la si Afendi nih dengan girangnyerr..alaaa macam lagu si Dina tuh ‘Malu tapi Mahu’..hehehe..Apapun Azza dan Afendi,korang memang best,sporting n slumber..so apa  lagi,enjoy the pics ya..peace..!

Dean Ismail
Principal Photographer
danialhaikal Photography
Tel : +6013 2067036 / +6019 380 1839

Email : danialhaikal.fotography@yahoo.com

dean.ismail@danialhaikalphotography.com

0 Responses to “Solemnization Of Azza & Afendi”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

