Reception Of Intan & Firmanshah

@ Dewan Tun Dr Ismail, PWTC – 09 Jan 10

Alhamdulillah,untuk entry kali nih adalah event yg kedua bagi Intan & Firman dan juga bagi aku nih as a photographer.Time nih kitaorang kena sampai awal pasal kitaorang kena makan dulu sebelum start majlis diaorang nih,dari Emcee (Nash),penari (PWTC) sampai la photographer (danialhaikal), nih semua adalah dibiayai oleh pihak pengantin sendiri  😉  Time tuh kitaorang kena makan dekat restoran apa entah nama dia,RIVER SIDE CAFE kot yang ada kat PWTC tuh.Lauk buffet la apa lagi,layan jugak la lauk yang ada dekat situ,siap bertambah macam biasa.Apapun thanks la dekat pengantin pasal bagi kitaorang  makan dulu,ye la kalau tak makan nanti aku pengsan..hehehe (gurau je kot).So seperti biasa la,lepas habis je makan tugasan yang diberikan harus dilaksanakan dengan penuh tanggungjawab…ayat macam nak pergi perang..rasa macam sama je kot,askar perang pegang senapang aku perang pegang camera..sama kan..Apapun aku happy dengan korang nih,pasal korang la mulut aku kejang..mana tak kejang, start bersiap gelak,habis bersiap gelak, sampai aku pun leh gelak sorang sorang kot..bahaya korang nih,kalau aku lama lagi dengan korang confirm aku di chop photographer giler..So aku pun tak nak cerita panjang lebar,apapun aku nak ucap Selamat Pengantin Baru dekat korang lagi sekali and once again i wanna say million thanks to both of u because trust on danialhaikal Photography untuk capture event event korang.Thanks Intan & Firman..peace.!

Dean Ismail
Principal Photographer
danialhaikal Photography
Tel : +6013 2067036 / +6019 380 1839

Email : danialhaikal.fotography@yahoo.com

1 Response to “Reception Of Intan & Firmanshah”


  1. 1 intan January 14, 2010 at 15:57 p01

    thanks again dean for all the lovely shots! korang mmg super wonderful! dah la sengal macam laki aku jugak! owait, see ya tomorrow. 🙂


Leave a Reply

