Engagement Of Anis & Shahrul

Keramat AU3,bunyi mcm senang je nak cari kat mana je kan..emmm nih la first time aku pusing2 byk kali cari rumah dekat area AU3,dah la tahun baru 2010 kot.ikutkan senang je rumah Anis nih,mcm mane entah aku boleh tak jmp lorong yg sepatutnya aku masuk.2 3 kali jugak la aku call Shahrul tny rumah Anis kat mana.tak kan la kot aku nak bawak GPS cari rumah kat area Keramat nih.Landmark yg ada dah betul dah kot,tapi camane aku leh x jumpa lagi2 nih.Lepas lepas call Shahrul aku di suruh patah balik pulak dah pasal ckp dah terlajak smp ke depan,so aku pun pusing la balik..perghh dah mcm masuk acara treasure hunt la plak aku nih yg menang leh dapat sebuah kereta Mercedes Benz.Last last aku jumpa gak rumah yang patut aku tujui.Gila senang sebenarnya nak carik rumah Anis nih,aku confident sgt la kot yg jadi cam nih.hehe..Apapun thanks pada korang berdua pasal hire aku as korang punya photographer pada majlis pertunangan korang.Apapun tahniah pada korang berdua pasal dah menjadi tunangan masing masing.So apa lagi enjoy la dengan pics korang nih yer..Peacee.!

@ Keramat Au3, KL – 02 Jan 10

Dean Ismail
Principal Photographer
danialhaikal Photography
Tel : +6013 2067036 / +6019 380 1839

Email : danialhaikal.fotography@yahoo.com

2 Responses to “Engagement Of Anis & Shahrul”


  1. 1 shahrul & anis January 8, 2010 at 15:57 p01

    salam….

    Ktorang nak ucapkan hapie anyvsry ko yg ke3, moga ko bahagia dgn isteri n anak2 ko,, ops silap.. anak ko baru sorang kan,,, x termasuk anak tekak ko,,, hehehehe….
    erm.. pic enggment ari 2 memang cun lah beb …nampak real lagi2 gambar yg kat utan 2,,,, x sia2 aku panjat bukit yg tinggi 2.. hihihih… ape2 pun aku nk ucapkan sekali lg hapie2 anyvsry….
    moga jadi seorg papa n hubby yg mithali… moga dapat tambah lagi sorang danialhaikal.. jadi danialhaikal2…. hihi… amiiiinn…

  2. 2 danialhaikals January 14, 2010 at 15:57 p01

    Salam,

    Firstly thanks for the wishes bro,aku harap harap begitula akan bahagia selamanya… ;)thanks shahrul…

    Secondly,thanks sgt2 bro,pasal korang gak gmbr semua best2 pasal korang sporting time tuh..aku suka sgt..hehehehe..apapun thanks coz percaya kat danialhaikal jadikan korang punya photographer masa event korang…thanks to both of u.. 😉

    Third,insyaallah aku akan jadi papa n hubby yg mithali, dan yg last skali insyaallah kalau aku ade rezeki ada la danialhaikal 2 kot..hehehe..amiinnnn…


Leave a Reply

