Reception Of Fauzie & Fina

@ Ampang, Selangor – 20 Dec 09

Salam….peacee..maaf diatas kelewatan untuk load gmbr2 nih semua,especially pada pengantin Fauzie dan Fina,saya mintak maaf yerr..sebenarnya ada gangguan teknikal sudah berlaku,so disebabkan itu saya terlambat nak load gmbr2 korang nih..lagi sekali saya mintak maaf yer..anyway, u all memang best masa nih,ye la..pengantin lelaki member sekolah saya dulu..jadi mereka nih x la kekok sgt nak bergambar,senang keje saya..hehe..apa2 pun congratulations to both of u…so layan la yer pic2 nih..peacee.!

Dean Ismail
Principal Photographer
danialhaikal Photography
Tel : +6013 2067036 / +6019 380 1839

Email : danialhaikal.fotography@yahoo.com

0 Responses to “Reception Of Fauzie & Fina”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

