jammed jammed jammed…

Sebenarnya aku ada beberapa mission yang perlu diselesaikan dalam masa satu hari nih,jadi aku pun keluar la opis dengan semangat jiwa raga yang kental..Elok elok je keluar opis jalan pun belum jauh lagi bak kata pepatah melayu baru ‘sekangkang kera’ dah mengadap jalan jammed,tak ada benda lain ke yg aku nak mengadap,jammed jammed jammed…pastuh aku pun ikut la jalan lain,konon konon nak elakkan jammed la tuh..alik alik jalan nih pun sama,aduhhh naik jammed aku kejap…complete la semua ada masa tuh jalan jammed,otak jammed kaki pun naik crammed..best bukan..pastuh ada pulak mat rempit sorang nih dok remp remp motor dia kuat kuat yang dalam hati mat rempit nih ‘motor aku power gilerr‘…bagi dia konon kononnya sempit la jalan dia tuh nak jalan,ishh tak sabar punya manusia,sabar je la skit jalan kan tengah jammed tak sabar pegi jalan kaki la brother baru la tak jammed..aduhh…sebenarnya aku ingat org org KL nih dah balik kg dah, jadi jalan pun tak la jam,padahal apa yang aku pikirkan semuanya tak betul..salahh..jadi dengan semangat jati diri aku yang kental nih (padahal dah kentang dah pun),aku pun mengadap la dengan hati yang redha sambil dengar lagu lagu raya yang dimainkan oleh dj dj radio yang memahami perasaan org yang sedang mengalami jalan jammed ,lega la skit dengan hati yang tengah serabut dek jammed nih..layan punya layan lagu raya nih sambil nyanyi kuat kuat dalam kereta,akhirnya sampai jugak destinasi yang pertama dalam mission aku nih.Alhamdulillah..

p/s : mission yang kedua,ketiga dan keempat belum selesai lagi,jadi tak reti reti nak mengadap jam lagi……

0 Responses to “jammed jammed jammed…”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

